Saturday, January 10, 2009

doomsdays news





kekejaman si yahudi ini makin berleluasa dan segerombolan-gerombolan negara arab atau islam pula yang menonton dan hanya memberi duit dan sumber harian. bukan salah, tetapi nyawa yang tergadai dan bukan makanan atau mahupun tanaman. aku juga mampu menonton kerana aku tak punyai apa-apa dan punyai apa-apa kuasa. tetapi mereka yang mempunyai kuasa pun tidak mampu bertindak mahupun berbuat apa-apa. aku kecewa kerana negara arab banyak yang berdiam diri, maksud aku tidak bertindak menolong dari segi pertahanan. israel itu cuma cebisan-cebisan hingus dari negara arab yang dimana kaum yang telah lama menduduki bumi ALLAH ini. mereka telah wujud dizaman nabi lagi. mungkinkah ini yang dikatakan didalam quran dimana petanda-petanda kiamat?. aku pun tak tahu dan bersediakah aku menerima pengakhiran dunia ini?. apa pun aku mesti menerima ketetapan dari ilahi dan bertaubat atau apa pun kerana aku seorang muslim. aku bukan marah apa yang disumbangkan oleh manusia seperti cek yang besar2 dan makanan dan ubat-ubatan.aku menyokong kerana prihatin dan berhati mulia.semoga tuhan menerima doa-doa dari hambanya dan lakhnatlah israel yang perkosa palestin.amin!





No comments: