Monday, January 19, 2009

dari mata melalui otak, lalu ke tangan dan ke kertas


sehari yang membosankan aku mengambil langkah untuk melukis satu potrait salah seorang lagenda iaitu mahatma ghandi. ini salah satu latihan untuk aku kerana sudah lama aku tidak meringankan tangan yang agak lama tidak melukis. aku tak expect aku dapat lukis dengan perfect sebab aku baru je berjinak-jinak mengunakan charcoal. dulu aku pernah guna, tapi agak lama aku tak mengunakannya. harap aku dapt buat dengan lebih baik lagi. tak apa, aku akan mengupgradekan skills aku dan aku akan post banyak lagi.aku akan post artwork-artwork lama aku.teori-teori ghandi juga hebat kerana kesejahteraan adalah keutamaan dan lain-lain lagi.

2 comments:

Anonymous said...

giler bro..lu mkin menyerlah nmpaknya..
dlu cm kambin jek lu lkis...

nazmi ismail (BAO) said...

sial la kau..
hahaha..ni mesti fahmee nie..