Wednesday, March 25, 2009

25/03/09: malam yang menjengkelkan

ketika aku baru lepas membersihkan diri, lalu aku menekan punat tv untuk merehatkan otak yang stress dengan ilmu-ilmu yang terlebih.(bodoh jugak).hehehe..hehehe..bila tv menyala, visual yang menjengkelkan muncul iaitu perhimpunan agong umno..wtf?...gile publisiti..!.

aku tidak menukarkan siaran lain sebab aku nak tengok mangkuk-mangkuk ini memekak dan melolong. suasana sudah bertukar macam zoo..hahah...hahaha...pelbagai ikrar yang dilaungkan."pertahankan maruah melayu!", "mengembalikan dan memastikan keamanan!".
tuih...tuih...tukang karut..siamang!..dengan megahnya mengagong-agongkan bakal perdana menteri..bodoh!..

aku membebel nie bukan la aku pro mana-mana pihak dan aku bukan aktivis politik..tapi orang sudah tahu mereka ni pembohong!..

1 comment:

Anonymous said...

idop kerajaan UMNO!!!! hua3