Monday, October 27, 2008

trend di panas hari


huh..panas sungguh la hari ahad lepas,

ini lah antara yang terbaik dalam sesi photography di sekitar kuala lumpur.cahaya panas terik,susah nak dapat the best shot..asyik over exposed je(padahal terkial-kial).ramai yang mampu membeli kamera tapi tak tahu nak cari art dalam kamera(tak beberapa mampu sebenarnya).bukan aku nak cakap aku hebat. kamera semakin laku dan industri tetap macam tu.aku bukan siapa kat sini..aku sama je student tapi come on la jangan a hip sangat.mengapa trend menguasai minda-minda remaja?.ntah aku pun tak tahu mengapa perkara sebegini berlaku.mungkin sudah menjadi tabiat rakyat-rakyat malaysia yang up to date pasal trend.wow! gila-gila..mungkin trend akan membangunkan saraf-saraf tunjang mereka bahawa jadi la diri mereka.kalau tak mengikut pun.kaki melabel pun banyak.aku pun tak paham, asal buat benda pelik."eh,mat lu wat trend baru ke?"kata si mangkuk hayun berikut kerana mungkin nampak style.aku tak marah perubahan malaysia ke ataupun trend.tapi mesti lah rasional.korang kene la kaji subjek ape ke..kenapa ko nak buat sesuatu macam nie.?.pikir lah saudara-saudara KU..

1 comment:

Epool Razak said...

ini semua sama juga denga fesyen pakai skaf di leher. orang lain diluar negara yang memakai skaf di leher kerana cuaca sejuk dan musim salji, tapi orang malaysia pakai sebab trend dan kunun-kununnya mengikot fesyen terkini. gila ke apa? pakai skaf pada siang hari di malaysia? bapak la panas nak mampos kot?!!! mereka masih tak sedar bahawa trend pakai skaf di leher ni herman tino dah lama da buat...hahaha. tak percaya? lihat link yan g aku bagi ni


http://www.mesra.net/edirossa/art.hermantino.jpg